שיווק ספרי קודש

"אדם שמוציא ספר בעצמו צריך להתעסק באין סוף פרטים שגוזלים זמן יקר. חבל לת"ח לבזבז את זמנו, כאשר בזמן הזה שהוא מוסר את חידושיו בידיו האמונות של ר' נתן פלדמן, הוא יכול לשקוע בלימוד ולהוסיף ולחדש עוד ועוד. בכל פעם שאני פוגש ת"ח שמתלבטים אם להוציא לאור את כתביהם אני שולח אותם לרב פלדמן, שיטעמו מה'צוף'…" (הגאון רבי משה ברנדסדורפר אב"ד 'היכל הוראה' בירושלים)

צוף הוצאה לאור

'צוף הוצאה לאור' נוסדה ע"י ר' נתן פלדמן, לאחר שהוציא את כתביו של זקנו הגאון רבי אפרים זורייבין זצ"ל, שהתגורר בלייקווד ועמד בראש ישיבה פה בארץ. לאחר פטירתו ביקשו הצאצאים להוציא ספר זיכרון, שבו ירוכזו זולת דברי התורה של סבו, גם מאמרים תורניים מפי ראשי הישיבות, כמתכונתו של כל ספר כזה. ר' נתן פלדמן, לא הסס, הרים את הכפפה ויצא לדרך.
בתום שלושה חודשים, יצא לאור בס"ד ספר מפואר ומרשים שזכה לתשבחות רבות. בתהליך של הוצאת הספר, התוודע ר' נתן פלדמן לצורך העצום שקיים בשוק; הוצאה לאור שתיתן מענה ללומדי התורה היגעים על תלמודם ומעוניינים להשקות את הרבים בחידושי התורה שנתבארו להם.

אם בעבר המחבר היה צריך להתמודד עם לבטים וקשיים בכל התהליך המורכב של ההוצאה לאור, הרי שעם פתיחת ההוצאה החדשה החלה תקופה חדשה בעולם הספר. העידוד והלווי של 'צוף הוצאה לאור' בכל התהליך, מאפשרים לכל תלמיד חכם לזכות את הרבים ולהפיץ את מעיינותיו.

לסיכום, 'צוף הוצאה לאור' מטפלת בכל הכרוך בהוצאת ספרי קודש לאור, כולל האתגר המשמעותי ביותר לאחר ההדפסה; שיווק ספרי קודש.

הרב פלדמן ב'צוף'

"לבוא אל הרב פלדמן ב'צוף' פירושו להניח את כתבי היד כפי שהם, ולחזור ללימוד ולהמשיך לחדש" (הגאון רבי משה ברנדסדורפר אב"ד 'היכל הוראה' בירושלים)
כשעוברים לשלב השיווק של ספרי הקודש, מבינים את החשיבות הרבה באיכות הספר, החל משלב העריכה והגהה הלשונית, העימוד, העיצוב וההדפסה עצמה, ספר שהינו 'כלי חמדה', מקבל נתוני פתיחה גבוהים משמעותית בשיווק ספרי קודש.

אנו, ב'צוף הוצאה לאור', לא מוותרים על אף אחד מהשלבים בדרך לספר הטוב ביותר, ועם זאת, מנהלים את כל התהליך בזריזות וחריצות. אם בכל הוצאת ספרים, הקלדת כתבים לוקחת חודש, אנו בתוך יום-יומיים נסיים הקלדה והגהה.
צוות מקצועי של קלדניות ומגיהים ערוכים בכל עת להוציא את כתביכם לאור באופן המקצועי ביותר, כך שתזכו להוציא ספר מאיר עיניים כיאה לדברי התורה הטמונים בו ובעת השיווק תיהנו מיתרונות משמעותיים.

הרב נתן פלדמן -צוף הוצאת ספרים לאור

המטרה, ומה שבניה

"המטרה היא, שלא יישאר מחבר עם ספר במגירה. לכל יצירה יש כוח להעשיר את עולם התורה, ואנחנו מאושרים להיות השליחים לכך". (ר' נתן פלדמן, מנכ"ל 'צוף הוצאה לאור')

קשה לתאר את ההתרגשות העוברת על המחברים כשהם מוזמנים לבית ההוצאה לאור להחזיק את הספר המודפס ביד. התיאורים מספרים על דמעות של שמחה ועל הרגשה של להחזיק תינוק חדש במשפחה. זהו רגע של סגירת מעגל, שעות רבות שהוקדשו ללימוד תורה בעמל והפכו לנחלת הרבים.
כשוך ההתרגשות, מתחיל האתגר הגדול – שיווק ספרי קודש; הפצה טובה, בתוספת פרסום טוב ושיווק מהימן, יקבעו את הצלחת השיווק. הענף הגדול ביותר בהוצאת ספרים, הוא הוצאת ספרי קודש, בכל כולל ניתן לפגוש כמה אברכים שהוציאו ספר לאור, והשיווק בענף זה מאתגר משמעותית.

כחלק ממכלול שירותי ההוצאה לאור, אנו דואגים גם לשיווק ספרי הקודש; טיפול, הפצה ומכירה של הספרים המהודרים שיצאו לאור דרך 'צוף הוצאה לאור'. שיווק ספרי קודש נעשה במגוון רחב של דרכים ואנו פועלים בכל ספר בהתאם לאופיו ולדרכים הייחודיות המתאימות להפצתו.
אופן ההפצה המתבקש באופן טבעי על ידי כל מחברי הספרים, הוא הפצה ומכירת הספר בחנויות או בדוכנים בבתי הכנסת. הפצת ספר היא צעד שדורש ידע, מיומנות, הבנה והיכרות השוק, ולכן כדאי לגשת אליו בתבונה, אנו, ב'צוף הוצאה לאור' משלבים כוחות בשיווק ספרי הקודש יחד עם הפצת 'קולמוס'.

המוטו

המוטו המרכזי הוא הפצה נכונה של הספרים. ישנם סוכנים שמסתובבים כל הזמן, בודקים בחנויות, מבצעים הזמנות – זו עבודת שיווק מבוקר ועד ליל כאשר המטרה המרכזית היא – להפיץ ולמכור את ספרי הקודש.
החיבור בין אנשי ההוצאה לאור, בין החנויות בשטח, הוא חיבור מהותי ותפקידו של הסוכן אינו מסתכם בהעברת ספרים, אלא בהבנה מעמיקה של עולם ספרי הקודש, מהם הדרכים הנכונות והאטרקטיביות ביותר לשיווק, איך ניתן למקסם את השיווק ולייצר ביקוש גבוה יותר לספר.

לסיכום, 'צוף הוצאה לאור' הוקמה עמ"נ לתת לכם, עמלי התורה, את הסיפוק והחדווה בהוצאת כתביכם לאור, מבלי להיכנס לטרדות שונות. אנו לוקחים על עצמינו, את כל התהליך הדרוש להוצאת ספרי קודש כולל שיווק ספרי קודש, כך שאתם תוכלו להמשיך לשקוד על תלמודכם, ולהאיר את העולם בחידושי תורה במינימום התעסקות ויגיעה סביב נושא ההוצאה לאור והשיווק.