צוף הוצאה לאור לספרי קודש

הספר ממנו אתם לומדים, אינו מספר את המסלול הארוך שהוא עבר.
מסלול שמתחיל בתלמידי חכמים השוקדים על תלמודם וכותבים חידושי תורה בעמל ומאירים את העולם בתורה.
'הוצאה לאור' של ספר קודש היא לא רק הדפסתו והפצתו של הספר, אלא כשמה כן היא: יציאתו של הספר לאור העולם, של הכתבים, התכנים והחומרים הטמונים במגירות או בקבצי המחשב הממתינים בציפייה לראות אור בייחוד בחידושי התורה וסיכומי סוגיות, שנכתבו בעמל ויגיעה.

התהליך

הספר שאתם מחזיקים ביד, החל את דרכו כמחברות או דפדפות צפופות מלאות בכתב יד ומשם הוא עובר תהליך להוצאת ספרי קודש, הכולל: הקלדה, הגהה, עריכה מקצועית, עימוד, עיצוב, כריכה, הדפסה, ואף הפצה.  הייחודיות בהוצאת ספרי קודש, זה החיבור הרגשי של הכותב.
בכל שנה יוצאים אלפי ספרי קודש לאור, כאשר כותב הספר, מרגיש 'חובה' להוציא אותו לאור. הוא משיג תרומות, הנצחות כד שיוכל להוציא אותו לאור – לרוב לא בשביל הרווח הכספי ממכירת הספר, כי אם מחיבור פנימי והרצון להפיץ תורה ולהאדירה.
גם אם לא הרחתם את ניחוח הספר הטרי, ניחוחו של עמל שנכתב במשך חודשים ושנים והחדווה של כל אחד השוקד על תלמודו בהפצת תורתו החוצה בוקעת החוצה. אם ר"מ ומגיד שיעור מרביצים תורה בכמה עשרות מצעירי הצאן, בהוצאת ספרי קודש לאור, ניתן להגדיל תורה ולהאדירה עשרת מונים. ביום הבהיר של הוצאת ספרו לאור הוא עולה לדרגת מרביץ תורה ברבים.

 

איכות בהוצאת ספרי קודש לאור

הוצאה לאור של ספרי קודש, היא ענף ייחודי וחשוב במיוחד בתחום ההוצאה לאור בספרות היהודית. ספרים אלו, אינם ככל הספרים, אלא ספרים ייחודים עליהם טרחו תלמידי חכמים מאות ואלפי שעות. אברך המעוניין להוציא את כתביו לאור, טורח לילות וימים בשיפור ובליטוש כדי שכתביו יהיו ראויים לצאת לאור תחת הוצאה לאור של ספרי קודש.

ב'צוף הוצאה לאור' ספרי קודש יתקבלו כתבים אלו בכבוד הראוי, ואף יסייעו למחבר בכל הדרוש החל מהכרות עם שוק הספרים, המלצות מקצועיות וליווי מקצועי עד להוצאת הספר לאור. כל מחבר ספר, מקבל את השירות והליווי המקצועי ביותר, ללא משוא פנים וכך נבנו להם סטנדרטים חדשים בתחום הוצאת ספרי קודש המשלבים בין דרישותיו של המחבר לתוצאה המוגמרת – ספר תורני איכותי ברמה גבוהה.

לסיכום, 'צוף הוצאה לאור' ספרי קודש, מתמחת בהוצאת ספרי קודש ומאפשרת לכם להביא את החומר שכתבתם בעמל רב ולהוציאו לאור כספר מהודר במיוחד. לאחר שבחרתם ב'צוף הוצאה לאור' ספרי קודש, תיהנו משירות צמוד בכל התהליך הכרוך בהוצאת ספר קודש – הקלדה, הגהה, עריכה לשונית, עימוד הספר, עיצוב כריכה והדפסה מקצועית.

הוצאה לאור של ספרי קודש

השלבים בהוצאה לאור של ספרי קודש

אם אתם רוצים להוציא לאור ספר קודש, הכלל הראשון הוא, לא לוותר על אף אחד מהשלבים. כדי להוציא ספר איכותי, על הספר להיות ערוך היטב מבחינת תוכן וכן מבחינה לשונית.
גם סופרים מן השורה, שלמדו כתיבה ועוסקים בזה בשוטף, מעבירים את הכתבים לעריכה לשונית,  ובתחום הוצאת ספרי קודש, הצורך גדול הרבה יותר כיוון שהכותבים מצטיינים בהבנת הלימוד, בירידה לעומק הפרטים אך ללא רקע מקצועי בכתיבה ועריכת תכנים.
ב'צוף הוצאה לאור' ספרי קודש, העריכה המקצועית מתבצעת על ידי עורכים תורניים ועורכים  לשוניים מן השורה הראשונה, שמשדרגים את התוכן והופכים את הספר ליצירה תורנית איכותית הנלמדת בשקיקה אצל רבים.עם סיום ההקלדה, ההגייה ועריכת התוכן, עובר החומר למחלקת הגרפיקה, שם מעמדים את הספר בהתאם לסוג הספר ואופי התוכן שבו.

תוכו כברו

לנראות הספר – העימוד ועיצוב הכריכה, חלק משמעותי מהאופן בו יתייחס הציבור אל הספר החדש, בייחוד אם המחבר אינו מפורסם.
העימוד יכול להיות מעוטר או פשוט, כולל הערות שוליים או הערות צד, יכולים להיות משולבים בו טקסט אחד או כמה וכמה טקסטים וכדו'. 'צוף הוצאה לאור' ספרי קודש, עובדים עם טובי המעמדים, בעלי מקצוע מהשורה הראשונה, היוצרים את העמוד המושלם והמתאים ביותר לתוכן הספר. כדי לקצר תהליכים ולייעל את הזמן, עיצוב גרפי של הכריכה מתבצע במקביל לעימוד הספר. הגרפיקאיות של 'צוף הוצאה לאור' ספרי קודש, תתכנן ביחד איתך את האופי של הספר ונראות הכריכה.  
יש שני סוגי כריכות: כריכת סקאי וכריכת פרוצס. אך מעבר לכך, ישנם אין סוף תוספות והידורים:  הטבעות והבלטות, למינציה (מבריק, מט או אפילו כזו שתשווה לכריכה מראה של כריכת בד) ניתן להדפיס על גבי הכריכה בלק שקוף. בקיצור – השמיים הם הגבול לאפשרויות המגוונות בהוצאת ספרי קודש.

לסיכום, ענף הוצאת ספרי הקודש הוא הענף המתפתח ביותר.
אם בכל שאר תחומי הספרות חלה ירידה, הפקות ספרי הקודש רק עלו.  'צוף הוצאה לאור' ספרי קודש נמצאת בחוד החנית ומתקדמת יחד עם עולם הדפוס, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת מעקב שוטף אחר טרנדים וחידושים בתחום אשר הופכים אותנו להוצאת ספרי הקודש המקצועית והמבוקשת ביותר בתחום.